PROMOCJA MIESIĄCA 
Rabaty nawet do 25%

Najczęściej zadawane pytania

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Jeśli nie udało się znaleźć produktu w proponowanych kategoriach, najłatwiej będzie skorzystać z wyszukiwarki sklepowej, która znajduje się na samej górze strony. Tam należy wpisać nazwę poszukiwanej rzeczy bądź, jeżeli chcesz znaleźć opakowanie odpowiednie dla pozycji z Twojego menu, rodzaj potrawy np.:

  • zupa
  • sałatka
  • sos
  • nachos

 

Jak dokonać zakupu?

Zamówienia w serwisie internetowym www.123opakowania.pl można składać poprzez:

  • sklep internetowy www.123opakowania.pl, wypełniając formularz zamówienia.
  • telefonicznie - dzwoniąc pod numer +48 22 378 39 17 (całkowity koszt rozmowy wg taryfy operatora), od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00

 

Co zrobić, gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

Wszystkie informacje dotyczące zamówienia wraz z danymi rachunku bankowego na jaki należy dokonać płatności znajdują się w zakładce Zamówienia, dostępnej po zalogowaniu.

 

Jaki jest koszt dostawy i termin realizacji zamówienia?

Nie doliczamy kosztów dostawy jeżeli zamówienie przekroczy 400 zł netto. W innych przypadkach doliczana jest stała opłata w wysokości 14 zł netto. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę, a koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny).

 

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem, Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym mailowo bądź telefonicznie pracowników serwisu 123opakowania. Szczegóły dotyczące składania reklamacji ujęte są w zakładce Reklamacje i zwroty oraz w Regulamianie.

 

Czy jest możliwość logowania opakowań?

Tak, jednakże każde takie zlecenie jest przygotowywane indywidualnie. Do przygotowania wyceny należy m.in. przesłać logo, podać jego wymiary oraz podać przewidywalny nakład produkcyjny.

 

Czy jest możliwość otrzymania wzorów opakowań?

Tak. Przy złożeniu pierwszego Zamówienia wysyłany wzory innych opakowań, które chcą Państwo przetestować.

 

Czy można wybrać dzień doręczenia?

Można wybrać dogodny dla Państwa dzień dostarczenia Zamówienia wpisując go w uwagach przy wypełnianiu formularza.